varför just jag?

Morgonen började bra med sovmorgon och inget stress, gick mot bussen och självklart hade jag glömt busskortet hemma och det kommer jag på när jag nästan är vid busshållsplatsen och får vända mig om och springa tillbaka hem. När jag kommer hem är det ju självklart försent för att springa till bussen igen, typiskt mig att starta dagen dåligt. Fick ta cykeln, usch! Va helt slut när jag kom till skolan och det var ännu jobbigare hem. Är rätt så arg på att sånt här just händer mig!
Igår när jag vänta på bussen kommer en kvinna/tant, en som har något slags problem som alltid ska ha hjälp med något eller vill låna telefonen osv. denna tant kom fram till just mig utav alla andra som stog och väntade på bussen och vill förklara sitt problem, vilket jag inte kunde svara på men hon fortsatte prata på. Till slut orkade jag inte lyssna så tog fram mobilen och då avslutade hon samtalet med att fråga om jag också skulle ta 5ans buss, precis som om vi skulle åka bussen ihop, ha ha min nya BFF! Men det va inte slut där, när jag satte mig i bussen skulle jag sätta på lite musik och självklart sätter jag på högtalaren, åh typiskt va!
Vart och shoppat på torpan med Hellberg, Vickan och Frida. Fick mina önskade jeans, svart halsduk, ett sött linne och mascara. Ha en fortsatt bra kväll!






Kocken: Emma syster min, ett speciellt recept, mozzarella kyckling med pasta mums!

Kommentarer
Postat av: Emma

vart har du köpt dina kläder söta hanna? :)

2010-09-01 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0