usel uppdatering

Hellu,
förlåt vet att jag inte uppdaterat på ett tag nu men har haft en del och göra och när jag inte haft något och göra som idag så har jag bara slappat. Har helt enkelt inte haft lust att skriva så mycket på det senaste. Men nu ska jag rycka upp mig lite ta mig ett träningspass lite senare hade jag tänkt. Kan också tillägga att nu är jag utbildad distriktdomare, så här ska det dömas. Ha det gött!

Himla vacker bild majsen tog och ännu snyggare killen nere i högra hörnet men här har ni riktigare domare i alla fall, bilden ifrån igår kväll på Stenungsbadens Restaurang.

Kommentarer
Postat av: Emma S

Heej! vad heter killen nere till höger? känner igen honom och skulle vilja adda han på facebook osv. Bra blogg som fan! kram Emmis

2010-09-17 @ 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0