smells good



Denna parfym vill jag då ha och för alla andra som tänkt köpa en ny eller tröttnat på den gamla (som jag) eller kanske en present till någon, ja då rekomenderar jag denna parfym. Avril Lavigne Black Star heter den, mitt tips till er.

Hellu,
har nyss tränat och duschat, super härligt att fått det gjort. Är gott trött på att arragera en frilufts halvdag som vi ska ha imorgon för handels elever. Mycket jobb för ingenting, men imorgon är det över. Kan skriva också att jag vakna upp imorse av att känna mig ledsen på att jag inte fick min beställning igår utan att den kommer om en månad, usch inte kul. Som sagt måndagar är inte min dag men idag är det tisdag och det är en dag närmare helgen. Sovgott senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0