hungrig

Dags för mat! Mat är något av det goaste som finns. Sedan ska jag träna dubbelpass och kan bara skriva att min dag har varit som alla andra dagar ointressant. Men något jag kan tillägga är att jag lär mig dricka kaffe, vet pinsamt att skriva men ändå lite vuxet väll? ha ha men jag börjar faktiskt tycka det är riktigt gott och inte bara det utan att man blir på mycket bättre humör, det är ju positivt. Friday tomorrow och ska hämta min döda dator, den gick tyvärr inte att rädda, fy men jaja sånt är livet. Pusssen på er ha en fortsatt bra dag!
Kan också tillägga att jag fått ännu ett utökat program, engelska b, jo jag blir förvånad om jag klarar det men wish me luck!

Bild ifrån i sommras, jag och Hellberg, usch va tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0