stronger

Tog just en lång skön dusch efter en härlig joggingrunda. Lite styrka på det och jag var helt slut, känns verkligen att man slutat med handbollen men ångrar mig fortfarande inte att jag slutade. Efter duschen tänkte jag ta mig en hallon smoothie men då hade vi inte hallon hemma så då blev det inget.

Jag ska nu vara ärlig och erkänna att jag bruttit mot alla H&B:s diet regler, men ärligt hur ska jag kunna klara det? Det är nu det är grilltider och vem älskar inte POTATISSALLAD! Jag klarar helt enkelt inte av att äta hur nyttigt som helst men kan vara ärlig och säga att jag äter nyttig frukost och kvällsmat i stället. Jag lär ju få göra alla hårda straff nu men är nog inte ensam om att råka äta lite onyttigt nu när sommaren väl kommer. Som alla andra skriver och säger så säger jag också det då " Hellre fet än hungrig! ". Äter faktiskt bara godis på fredagar och lördagar så får hålla mig till det löftet i stället för det går mycket bättre. 

Imorgon morgon har jag sovmorgon till 12:00 igen så då hoppas jag att få med min älskade mamma ut på en promenad innan skolan. 

Kommentera eller fråga gärna mer pusss!

Bjuder på en bild ifrån att ha sprungit, jooobbigt och röd?




Kommentarer
Postat av: Helen

Hanna, ät du, den dagen du blir fet skall jag ta ner månen, puss.

2010-05-24 @ 21:39:13
Postat av: lovisa

Jag visste inte att du slutat med handbollen. Tråkiga nyheter, men jag förstår dig. Kraaaam!

2010-05-24 @ 22:00:19
URL: http://lovisaelviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0