SOVMORGON

Börjar klockan 12:00 som vanligt på måndagar så jag kör en segis morgon idag, hur skönt som helst. Men nu står jag och plattar håret och försöker komma på vad man kan ta på sig idag.

Idag hade jag tänkt att man kanske borde åka och träna men då visar det sig att dom håller på att renovera tills på onsdag och just på onsdag går mitt kort ut så typiskt. Men har ändå stor redovisning imorgon så jag lär öva på det i stället.

Det sägs att det ska bli riktigt fint denna veckan förutom på torsdag då det ska regna. Men resten av veckan kommer det vara mellan 12 - 22 grader, kan detta stämma? Idag skulle det också vara fint men verkar inte som att det är något vidare vackert väder. Men om nu det stämmer och solen tittar fram i veckan kanske sommarkläderna också kommer fram. Idag är det runt 17 skoldagar kvar om allt nu stämmer, tror till och med mindre. Ha en trevlig dag!

Dagens
oversize t-shirt ginatricot
byxor vero moda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0