plugg

Jaa alla tjötar om massa plugg nu i slutet av skolan men då kommer jag som själv tycker det är svin jobbigt som bara har 3 urenkla prov kvar, ska nog inte säga något då. Går en super duper soft linje egentligen tycker jag själv, men det blir väll mer i 2:an gissar jag på.

Blev ingen prominix idag så gjorde några få situps i alla fall och som sagt det räcker att lägga några minuter per dag.

Kort dag idag 12:00 - 13:40, tummen upp! Hellberg hängde med hem hit och vi satte på "Sommaren med Göran" sedan blev vi så sjukt hungriga så vi lagade världens goaste, aa vet inte vad vi ska kalla det makaroner/köttfärs/ostsås HUR GOTT SOM HELST! Kockarna Hannax2 assa, woow va goott! Filmen var inte så pjåkig den heller den var väll hyfsat bra, men är sugen på att kolla på Stockholmboogie igen svin goo film! Bra film tips verkligen, handlar om en sommarkväll i stockholm där man får följa två killar som har både en härlig men händelserik kväll med fester och slagsmål. Kanske inte låter jätte bra men jag tycker verkligen den är härlig så varför inte få den ett försök.

Nu får jag sätta igång att läsa min "svåra" turism läxa tillsammans med mina favo tvprogram på kanal 5 från 20:00 - 22:30, Ugly Betty, Desperate housewives och Cougar town, mumsigt!

Dagens




Kommentarer
Postat av: beccy

ååh du jävel! vart har du köpt tröjan? helt underbart grym ju :)

2010-05-26 @ 20:24:17
URL: http://rebeccahauguth.devote.se/
Postat av: Hanna Lovisa

sv: Beccy lilla gulliga du, självfallet är den från ginatricot, mycket härlig tröja men köpt för ett tag sen så tyvärr finns den nog inte kvar :/

2010-05-26 @ 20:46:00
URL: http://hannaalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0