pinsam fail

Ja nu har jag varit ute och sprungit och kört lite styrka i det fina vädret och allt gick ju galant tills jag kom till hälften av min spring runda då en incident inträffade mig, typsikt mig att aldrig tänka på vad som kan hända! Hur som helst denna lilla jobbiga/pinsamma incidenten gjorde min träning lite segare men körde på ändå. För dom som är nyfikna var min lilla incident kan vara kan jag då svara att den är alldeles för pinsam för att berättas!

Nu väntas läxläsning + en underbar och härlig dusch!

Kommentera så mycket ni vill, men kom gärna med snälla kommentarer det uppskattas, tummen upp för er!

Slänger upp en gammal bild, ja jag kom på att tänka på att jag måste börja med min kjol idag! och den kjolen på bilden har min syster gjort så kom och tänka på det då, hehe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men säg... tror alla blir nyfikna:D

2010-05-26 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0