morgon promenad

Gick upp vid 09:15 tog på mig och gick ut och gick en ca 25 minuters promenad, hur gott som helst! Trodde det skulle regna så tog på mig en del kläder och regnjackan men när jag väll gick ut kom det vackra vädret och nu skiner solen. Jag hade go musik i lurarna och bara gick och tänkte hela vägen, kändes som jag gick i max 10 minuter, fast inte när man kom in sen då var man väldigt varmt men som sagt så för dom som vill veta detta så förbränner det mer om man går ut och går på morgonen innan man ätit och sen komma in och ta sig en härlig lördagsfrukost!

Min dag fortsätter med att åka till torp med goingarna Hellberg, Vicki och Lina. Och ikväll ska det grillllas, vi och några grabbar. Det ska bli mycket musik, dans och kubb? Jag och Hellberg förväntar oss i alla fall dansuppvisningar ikväll på gräsmattan! Update senare får vi hoppas och om inte kommer det nog bilder imorgon ifrån kvällen!

Imorgon blir det sovmorgon och kanske kolla fotboll klockan 15:00 imorgon på Fridhem, IFK Uddevalla mot Djurgårdens IF men vi får se på det.

Nu ska jag ta mig en go lördagsfrukost så ha en himla trevlig lördag nu och så slänger jag upp en bra låt också!

Princess - Jay Kay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0