Monday morning

Sitter just nu och lyssnar på min spotify lista, lyssnar på monday morning med Melanie Fiona en riktigt bra låt. Har haft en vanlig måndags dag. Börja 12:00 hade datakunskap och trodde att jag var färdig men nej då hade våran grupp bara gjort halva uppgiften, typsikt! Sedan handels prat i en kvart eller något sen drog jag med Hellberg hem och tjöta om allt mellan himmel och jord och självklart spela vi kort och jag vann med 15 poäng. Vi spelade alltså 500 om ni vet vilket kortlekspel det är? svin skojj i alla fall. Sen skulle hon på sommarjobbs möte som jag ska på nästa vecka, hoppas det går bra för henne i alla fall.

Ska fortsätta dagen med att ta mig en springtur som inte blev av igår ska bara låta maten åka ner i magen. Efter det blir det en låååång härlig dusch, sen en läxläsning på några sidor! Men men nu är det bara 11 skoldagar kvar för mig så blir dessa tre prov denna veckan sen är det slut och hur gött är inte det!

Dagens


Kommentarer
Postat av: Viktooria

sv: Hihi, aa det är det :) dock är den väldigt liten men det finns inget bättre än o doppa sig i den när man ligger och steker på sommaren :)Tänkte tipsa dig på bloggen antingen ikv eller imorrn förresten ! :)

2010-05-24 @ 20:12:43
URL: http://halvarsviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0