mätt och go

Nu har jag varit på överby sen halv fem kom hem för en halvtimme sen kanske och då kan jag säga att jag var oerhört hungrig. Självklart får man goa baguetter med ost, skinka, sallad och paprika, mums! Sitter just nu helt utmattad och mätt medans jag kollar på sista avsnittet av Håkans bar, han är la för aa vad ska man säga, speciell? haha. Sedan klockan 21:00 blir det Svenska hollywood fruarna på kanal 3, missa inte! Sen blir det till att lägga sig och nana för imorgon blir det halv lång dag i skolan och sedan gym. Efter det ett möte på någon timme för oss handbolls domare. Ska försöka uppdatera någon gång senare ikväll kanske efter hollywood fruarna och även greja på min design som måste bli färdig snart. Slänger upp en bild på mig innan överby och även en bild på mitt enda inköp idag förutom lite student presenter.

Svart enkel bikini H&M






Kommentarer
Postat av: brunettagust <3

hanna du bode hetta brunetthanna

2010-05-10 @ 22:15:52
URL: http://brunettaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0