helt slut

Sitter just nu efter en lång och rätt seg dag och kollar på mönster till en kjol, ska nämligen sy mig en kjol hade jag tänkt, hur det nu ska gå. Har varit på Göksäter och köpt tyger kunde inte välja vilket tyg jag skulle ha så köpte båda så får bli två kjolar.

Sedan efter det har jag varit med Hellberg resten av dagen. Vi spela DRIV3R, Hellberg är grym! Vi skulle spelat fifa men hade inte spelet här hemma. Kanske blir en fifa kväll imorgon i stället. Innan Hellberg gick förut missa hon inte att säga att vi har matte nationela imorgon så nu ligger jag och tänker på det hela tiden.

Någon dag kanske det blir en gästbloggare också så kolla in lite då och då. Trött hanna som säger natti natt see you tomorrow köss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0