H&B:s måltid (Y)



Detta är min middag idag, mycket gott vare! Detta skulle jag kunna leva på, ett tag i alla fall. Hoppas jag har hållt mig till vad jag får äta och inte men så farligt är det inte om jag råkar käka någon kolhydrat. Kör inte direkt sten hårt på detta så att ni förstår, detta är ingen bantning av något sätt bara rent att äta nyttigt och inget skräpskit. Att äta rätt eller att inte äta kolhydrater gör så att du förbränner bättre när du väll tränar, så varför inte testa på tänkte jag. Hade inte klarat av det om jag gick i handbollen längre för då träna vi hårt hela tiden och då behöver man nästan äta kolhydrater också, men som sagt detta är ett test att se vad jag klarar.

Längtar till vårat nya kök (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0