gästbloggs inlägg

Tjenaaaa alena!

Det är underbara Jennie som skriver, sitter i skolan och degar tillsammans med mina brudar! Vi har lite svenska genomgång som verkligen suger, tur att jag tog mig en fet chokladmuffins förut innan lektionen så jag klarar mig, annars skulle ju inte Språng överlevt...

Tänkte skriva om goa Hanna, fan va go hon är. Hon gör fan mina dagar kan jag tala om, hon är så rar, älskar hela henne, så jävla underbar!!! Ah och ni som inte fattar nu så menar jag ju såklart Hanna Hellberg...Språng är ju helt okej hon med..Ne men Hanna Språng, fan vilken go brud! Det är en man kan lita på och ja säga nästan allt till, det är min lilla negerbolls hanna det.
Men alla får ha ett bra liv, och fortsätt kolla Hannas grymma blogg!!! 

PUSSSSSSSSSSSSSS from Jennieeeee !!!!!!!



Bässssssssssssst ! köss haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0