FIFA KVÄLL

Ikväll ja då blir det till att krossa Hellberg, Läckan och André på FIFA! Gu va tagggad jag är!

Vädret är ju inte det bästa fast det är faktiskt hyfsat varmt. Längtar sjukt mycket efter sommarlovet nu och konstigt nog längtar jag till att få sommarjobba, hmm weird! Men något som fick mig på ännu bättre humör det är min mamma + min mail. Nu tror jag starkt på ett laddat åhus beachfestival i sommar!

Känner mig riktigt stark faktiskt också som har klarat att käka frukost utan kolhydrater och utan mjölk, snyft för att inte kunna dricka mjölk men klara det, idag i alla fall. Åt gröt med vatten brevid! Jag vet det låter som det smaka för j*vligt och ja det var inte så jätte gott men kändes gott efteråt. Det är bara att kämpa ska inte förlora och behöva göra straffen, no no!

Nej nu ska jag tagga inför da FIFA kväll där jag absolut ska vara BARCA! Ska kolla in fuska.nu och försöka lära mig lite tricks och tips. Ha en SUPER DUPER trevlig fredag!

Förra årets Åhus bild!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0