ERIK gud SCHELIN

Här är en go och glad liten kille som heter Erik Schelin. Inget fel på självförtroendet på denna kille inte, i alla fall har jag inte träffat en kille med bättre självförtroende. Han är inte 18 än men snart så kommer även denna lille killen springa runt på krogarna utan mig. Har haft mycket skoj med HA killen Erik faktiskt han är en härlig kille. Ärligt talat har jag ingen aning om vad jag ska skriva om Erik för det var han som bad mig göra detta inlägget. Nu vet jag inget mer jag kan skriva. Här har ni scteek Erik Schelin, och tjejer tyvärr, han är inte singel! Tycker Erik själv kan få gästblogga någon dag i stället, eller vad tycker du Erik?




Kommentarer
Postat av: gud

erik skulle nog tycka om att gäst blogga :D

2010-05-17 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0