efter en stekar dag

Idag började dagen att gå en pomenix med Hellberg och sedan en go frukost. Vi gick sedan ut och la oss i 3 timmar på studsmattan och bara stekte. Efter stekningen fortsatte jag och Hellberg steka mat inne, så bra kockar som vi är! Efter maten gjorde jag nästan klart min kjol som jag ska ha på studenten, blev riktigt nöjd, resultatet nedanför.

Imorgon blir det sovmorgon och en springtur kanske innan skolan, vi börjar klockan 12:00 och slutar vid två eller något, finns inget bättre än dessa sista dagarna i skolan.

Sommaren kommer bli sanslöst skojj, längtar så in i bomben!

Men nu får jag ta och lägga mig godnatt på er, och bilder ifrån i lördagskväll får vi se när dom dyker upp.

Bilden längst ner är kläderna jag köpte i lördags när jag var på torp btw!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0