cuz I gotta have faith

Vakna till vid soffan förut och tänkte " va fan är klockan? " för jag måste hinna med lite saker idag och då är det inte bra att sova upp i allt detta! Har ju naturen jag måste läsa på och jag måste springa av mig lite så får fram med spring skorna, gör en go spring lista och så drar jag sen.

Men först fick jag skriva lite till er, glöm inte Grey's anatomy i kväll klockan 21:00 på kanal 5. Nu blir det att sticka ut i det fina vädret som det helt plötsligt hade blivit när man öppnade ögonen, slänger upp en dagens och en go låt jag börja tänka på förut en gammal men go låt! Slänger på mig skorna och sticker ut i det fina vädret haaajdaaa på er!

Dagens






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0