cooler than me

Nu är det dags för ett litet inlägg nu efter skolan. Kan ju först berätta att min skoladag har varit irriterande på mig själv, jag är så SJUKT dålig förlorare! Först förlora vi i brännboll mot Öppnaprogrammet och sen losar våran grupp i klassen på en himla barnslig lek egentligen och jag blir så förbannad! Pinsam att vara så inne i ett barnsligt spel men det var verkligen frustrerande haha! Skrattar åt mig själv just nu, så patetiskt.

Hur som helst gick väl naturkunskapsprovet helt okej får vänta på resultatet bara, annars har det inte hänt mycket mer idag. Hade en rast på 2 timmar och 15 min idag och då blev det en skojjig sväng i staden med några goa vänner.

Men just nu ligger jag ute på studsmattan och solar mig även fast det blåser lite kallt ibland, men vill man få färg får man ligga ute och ta med sig datan istället för att sitta inne och dega som jag så himla ofta gör ändå. Mer än detta lär inte hända idag  för idag blir det slappt, riktigt riktigt slappt! Härligt med sånna dagar också och imorgon är det ju faktiskt FREDAGS MYS!

Förresten någon som vet en go parfym, isånna fall tipsa gärna!  

Dagens






Kommentarer
Postat av: Morbror i norr

Fy har ni sol här regnar det bara.

2010-05-27 @ 16:55:30
Postat av: sofi den bästa

du är inte ensam! varje gång jag spelar spel slutar det att jag står och skriker haha

2010-05-27 @ 19:55:54
Postat av: Amanda

avril lavigne - black star. Den parfymen är jätte god :D eller luktar gott i alla fall (:

2010-05-27 @ 23:18:09
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Gör't för den är jätte god :D varsågod, Hanna (:

2010-05-27 @ 23:36:07
URL: http://naslund92.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0