22 anledningar att ligga med en handbollstjej

1. Har minst 7 olika positioner och massvis med rörelser.
2. Smidighet är våran starka sida
3. Vi klarar en lång tid med högt tempo
4. Har bra koll med händerna
5. Lätt klätt är bäst
6. Blir grymt nöjd när man får ribba in
7. Jobbar alltid i lag
8. Vi får alltid kroppskontakt hur man än gör
9. Hand känslan är den bästa
10. Skriker och snackar när de verkligen gäller
11. Använder aldrig skydd men klarar sig ändå
12. Ju hårdare desto roligare
13. Tål hur mycket som hellst
14. Vi älskar det vi gör
15. Gör vi något går vi alltid in för 110%
16. Vi kan mer kombinationer än de flesta, ju fler som används desto mer går in.
17. Får vi en smäll reser vi oss upp och kör ännu hårdare
18. Korta har ingen chans
19. Vi kommer alltid i bra fart
20. Ju bättre pumpade desto bättre skott
21. Bortaplan får oss extra taggade
22. Jobbar alltid så det ska bli trångt för de som ska igenom


Haha en facebook grupp som gjort denna, tyckte den passade in riktigt bra eller? Men ska hålla mig till sanningen, jag är ju faktiskt ingen handbollstjej längre så detta inlägget var inte riktat mot mig utan bara som en rolig sak. Va bara tvungen att lägga in detta, godnatt era goingar!



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Ja okej, där ser man. Men jag håller med dig, det märks på kondition mm att man har slutat. Jag har verkligen inte hållt igång heller men tänkte köpa friskis kort efter sommaren för det är faktiskt väldigt kul! Är för omotiverad för att gymma hehe..

2010-05-24 @ 22:12:39
URL: http://lovisaelviras.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: då ses vi säkert där då. ska försöka vara lika duktig som dig och ge mig på löpningen ordentligt nu! har varit lite till och från där tyvärr..

2010-05-24 @ 22:23:36
URL: http://lovisaelviras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0