Tonight du frågar jag svarar

Har varit en dag då jag hunnit städa, sola, bada, vart med goa vänner och tränat. I morse stack jag med Hellberg och Vickan till havet där vi möte som vanligt Jossan och Emma, mycket trevligt mycket. Klockan blev mycket och vi stack hem till Hellberg och käka MUMA mat som vanligt eftersom en Hanna hade gjort maten. Sen somna jag i hennes soffa tills vi skulle åka till träningen. Nu sitter jag här och funderar på vad man ska äta till kvällsmat och när jag ska ta mig en dusch och om jag ska ha frågestunden ikväll, nu? aa får börja med något av dom i alla fall så frågestunden kommer i inlägget efter detta, så det är bara att fråga på!

Dagens




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0