Take it easy

Blev en tur till André och kolla fotboll med han och läckan med hellberg, sen tog vi oss ett dopp på mollön, VARMT ! Sen åkte jag och Hellberg hem till henne och då kom Fridisen och vi bakade kladdkaka och kolla filmen på 3an? Prinsen och jag 2, fast hann inte se färdigt den eftersom jag var tvungen att åka hem och duscha kände jag eftersom vi ska till Göteborg imorgon vid 09:09 tåget.

Jag, Hellberg, Vicki och Lina tar tåget till Göteborg för lite shopping kanske? sen vid 17:30 domarkurs i staden och sen kalas till min kusse som fyller 11? haha är inte så bra med åldrar. Så det blir en hetsig dag imorgon men säkert jätte bra. Men godnatt allihop, har en liten liten fråga som jag undrar till er som läser, tycker ni att jag ska en gång då ni kan få fråga mig precis vad ni vill? ni vet jag älskar kommentarer och frågor, NATTI NATT!

 



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0