stolt

Vakna 12.40 idag och då blir dagen hur seg som helst! Kom inte igång förren jag åkte till Hellberg och stack ut och sprang vid 18.00. Stack sedan till Lina och körde lite kubb med några handbollskillar. That's my day! Men det jag är stolt över är att jag har hållt mig i 3 dagar utan att äta godis, tummen upp! BRA VÄDER 1 ½ vecka till åtminstonde, bara att ligga ute och steka! Natti natt

Ska även lära mig att gå i dessa shoes innan fredag, wish me luck!
Bilderna är tagna för ett tag sen.






Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra på midsommar :D?

2010-06-24 @ 00:15:25
Postat av: julia hansson

love the shoooes !!

2010-06-29 @ 18:30:59
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0