snyggare får man leta efter

ÅH vad tiden går fort när man jobbar, tror jag har skojj! Brukar egentligen inte ha mobilen när jag jobbar men när jag väll hade det så tänkte jag att jag kunde ta lite "roliga" bilder på vad jag gör på dagarna men just då kom det en liten prattjej som jämt pratar en massa har jag märkt. Lite gulligt var det när hon fråga om jag känner någon fjortis, jag visste faktiskt inte vad jag skulle svara så jag frågade henne vad hon trodde en fjortis var för något, hon svarade en tjej med massa kompisar. Hon är väll 5 eller 6 år yngre än mig och börjar fråga om min vikt och om jag varit tjock någon gång och hur man går ner i vikt, då blev jag lite förvånad att en sån liten tjej som henne borde inte ens tänka den tanken, läskigt när hon börjar ställa sånna frågor för jag vet inte vad jag ska svara men hon underhåller mig i alla fall när jag målar. Och vet ni vad? hon ÄLSKAR Justin Bieber, är det konstigt att små tjejer älskar honom eller? haha.

Träffa Hellbergaren en snabbis förut för vi MÅSTE ju träffas ibland, för vi är ju ALLTID med varandra haha. That's my day, fast en sak KOLLA Rob Lowe åhh va han är SNYYYYGG! My man nattti nattt gummor och gubbar.

Dagens och alla sommarjobbsdagar



Kommentarer
Postat av: BigSis

Hon är gullig men jobbig. Vänta du bara. Några veckor till så gömmer du dig ;)



Lowe... Hanna, please...

2010-07-01 @ 20:07:17
Postat av: emma

Haha usch vad han såg bögig ut!

men smaken är som baken;)

2010-07-01 @ 21:26:06
URL: http://fribergemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0