pinsamt

Hetsig dag idag och ja jag fick med mig lite hem ifrån shopping i göteborg i alla fall, kolla längre ner. Är helt slut så orkar inte blogga faktiskt har sjukt ont i huvudet också. Men måste säga att det är ruskigt pinsamt att ingen vill eller vågar kommentera min lilla blogg, blir lite ledsen i ögat men men gillar att det är någolunda många inne på min blogg och läser och får bra feedback i verkligheten i alla fall men godnatt för denna måndag!

Grattis min kusse som fyller 11 idag också! 
 








Ljusa jeans shorts ifrån BikBok - 249 kr



Röd hoodtröja ifrån BikBok - 199 kr



Linne ifrån Monki - 180 kr nu 90 kr









Kommentarer
Postat av: Marcus

du är fin

2010-06-14 @ 23:15:26
Postat av: malin K

seriöst läst din blogg hela tiden, skulle vilja att du har någon frägestund någon dag för jag har mossr utav frågor som jag vill ställa! GO FOR IT GIRL BECUSE YOU ROCK! älskar din blogg, personlighet och stil , love from me <3

2010-06-15 @ 19:17:25
Postat av: lina :)

as snyggaaaaaaaaaaaa kläder och snygg hanna!!!!!! love your blogg! GRYM DAG <3

2010-06-15 @ 19:18:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0