pappa dag

Ja idag blev det en hel dag hemma hos min lilla pappa som jag inte träffat på jätte länge. Hade även inte kollat in det nybyggda huset så det blev en tur dit och käka riktigt go mat. Vi hade lite försenade kalas för mig och syster min så vi hade lite kalas vi i familjen. Tack för presenterna säger jag igen! Bara lite ovanligt för mig att "fylla" år när det är sommar men det var något annorlunda.

Nu sitter jag bara här hemma framför datan och degar blir till en degar kväll ikväll, fast det är skönt det med. Kan även säga att B har bruttit mot vårat H&B:s diet så nu ska jag och B göra alla sakerna på Åhus beachhandboll festival ihop istället och jag längtar bara så hääääääär mycket till sommaren och allt skojj! Men snart säger jag bara, snart!

Tog även min första isglass för sommaren idag, slänger upp lite bilder från dagen!

TWISTER, tummen upp! och dagens outfit längre ner.









Kommentarer
Postat av: beccy

du får ju säga vart du köper dina grejer också! :)

2010-06-08 @ 13:46:24
URL: http://rebeccahauguth.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0