på stranden fredagen 4/6

Vi drog oss till mollön jag och Hellberg för att träffa några boys. Ja jag bada för tredje gången detta året! Sedan drog vi hem till mig, jag och Hellberg och hade lite saker för oss tills vi sedan drog oss ner till skeppan där några folk var så skulle vi spela vollyboll eller rättare sagt "dra" med folk till landbadet för att spela men vi blev två lag, men det var bara jag som tyckte det var kul, haha lyckat? nej men go kväll istället för att sitta hemma och dega i alla fall som jag gör just nu!

Aja hur som helst är det bara BARA 6 dagar kvar till vi slutar skolan fast bara 4 dagar i skolan för min del, för jag är ledig på måndag. Passar även på att lägga upp ett sne klipp på Läckan när han gör sin "snygga" bakåt vålt på mollön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0