överraskningen till snäckan

Började dagen med att försova sig, typsikt! Men inte så lätt kanske att vakna när man drömmer så himla söta drömmar. Fick skynda mig till skolan och ha matematik den tiden som blev över. Sedan kom min lilla "överraskning" som Hellberg och Jennifer hade kommit på att ta en cykel tur ut till caféet snäckan, eftersom vi hade en rast på 2 ½ timme, även Sebbe hängde med. Blev en riktigt lyckad överraskning förutom att jag fick veta överraskningen innan vi åkte, men det kanske inte var så konstigt eftersom jag ändå skulle cykla dit ut borde jag förstått det. Många fina bilder blev det, bara att checka in dom nedanför.

Kom hem med världens huvudvärk, tror för att det är så sjukt varmt, men hur som helst slappa jag för att jag trodde jag skulle ut och ta mig ett bad med några goingar men nej då kom jag på att jag skulle på sommarjobbs möte när klockan var 15:30 och jag skulle vara där 16:00. Fick stressa dit eftersom man vill inte komma sent när man inte har någon aning om vart man ska eller vilka som ska komma. Men mötet gick kanoners, tummen upp för att jag vill börja mitt sommarlov och börja sommarjobba, weird men så är det! Träffa för första gången min barndoms kompis som jag inte träffat sen jag var 5 år gammal tror jag. Fick snacka en liten snabbis med henne och det var helt sjukt att jag känner igen henne efter så länge, kul var det i alla fall att få träffa henne.

Nu blir det att kanske hitta på ett litet tal för syster min som tar studenten imorgon, bye bye !
























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0