najs eller ?

Ja idag blev det ingen sovmorgon, skolan börja 08:30 men slutade faktiskt 10:10 så vad ska man säga, ONLY 3 dagar kvar knappt det! Blev bjudna på goa muffins idag utav några i våran klass som varit duktiga och bakat jätte fina cupcakes? kanske man ska säga, kolla bild längre ner. Dock fick man något ont i magen så ligger hemma i sängen nu och har lite smått ont ja men dom var jätte fina och goa ändå så det var värt det! Vi fick även reda på 5 betyg från 5 avslutade kurser men om ni är nyfikna på hur bra? elle dåliga? betyg jag hade så kolla in efter skolavslutningen då kanske jag lägger upp alla mina avslutade kursbetyg.

Sista provet imorgon i matte som gäller då och som jag måste få bra på annars är jag dödens, gör det för mig själv alltså men vill ju ha bra. Bara sätta igång och plugga, sen får jag sätta mig vid symaskinen och sy min kjol, usch vad jag inte orkar det men har ju hela dagen på mig så. Ha en fortsatt grym dag elle om inte gör den bättre, pusss!

Dagens längre ner






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0