klartt och färdigt

* Tränat - check
* Kvällsmat - check
* Duschat - check
* Målat naglarna - check
* Skrivit kort - check
* Krypit ner i sängen - check
* Sjukt galet taggad för imorgon - CHECK

Ja nu är det bara att sova gott och gå upp TIDIGT imorgon då menar jag inte överdrivet tidigt bara för att jag använde stora bokstäver utan för att jag har försovit mig 2 gånger denna vecka, inte helt okej på skolavslutningen kanske. Plus att jag måste vara pigg imorgon kväll elle?! Ja nu får jag sova massa pussar på er som läser och vet ni vad? jag ÄLSKAR KOMMENTARER som är snäll då, sov så gott och dröm söta drömmar för det ska jag, FRIDAY NIGHT TOMORROW!

Förr förra sommaren, en liten vild bild slänger jag upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg du rockar fett HANNA !!!!!!!!!! GRYMM BLOGG & SNYGG FLICKA ! PUSS

2010-06-11 @ 09:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0