huvudet sprängs

Sitter hemma med Carlgren som kommit ända hit ifrån Lysekil. Vi har solat men inte badat eftersom vi båda är förkylda. Lagat lasagne som det blev till middag idag och nu så ska jag snart lämna av henne i stan eftersom hon ska till beach-party och jag ska stanna hemma tyvärr eftersom jag är så sjukt seg och har ont i huvudet, fast egentligen så har jag inget fritidskort heller så. Mamma min fråga mig om jag ville ha ett fritidskort men jag tyckte att jag inte kommer ha användning för det ändå eftersom jag har sommarjobb i 5 veckor. Aja hur som helst så slänger jag upp några down låtar som jag gillar starkt! Har snott dessa låtar på Tjirrevirres mys lista svin skön musiksmak. Filmkväll senare med mig själv, pusss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0