hot stuff

Jo men visst är det varmt nu? Har legat ute och gassat i solen med spotifylistan sen jag sluta skolan vid 13:40. Älskar sommar!

Men något som är lite läskigt när man ligger här ute och solar kör några bilar i 20 km/h när dom annars kör i 50 km/h, menar alltså tillexempel bilen som åkte förbi minst 8 gånger i en vit skåpbil som körde i 10 km/h och kolla efter oss igår, visst ligger man kanske lite naket med bikini men man borde väll kunna sola ute, jag bor inte så centralt heller så det borde inte vara någon farligt att gå ut med bikini. Aa det var rätt äckligt, en gammal gubbe! Så idag la jag mig längre ner där inga kollar.

Hur som helst ska jag hjälpa till med förberedelserna inför studenten på torsdag så får väll hälpa folket nu då.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0