helt slut

Ett kort snabbt inlägg om lördagen. Har dömt handbolls matcher sedan 09.00 idag fram till 18.00, det gick faktiskt hyfsat bra men jag kan tillägga att det är speciellt kul att döma med folk som kommer ifrån andra städer och faktiskt kan lära mig ett och annat. Sen blev det en snabbis hem och käka THAI, gooott, innan vi stack till herr André jag och Hellberg där även Läckan va. Promenad med hunden, grillning, bus?, skräck/sov ja  vi hann med en hel del men nu är jag helt slut efter en sådan dag så hade tänkt lägga mig till sängs nu, godnatt hörs imorgon!

SYSTER min kom även hem idag, saknat henne väldigt väldigt mycket men är nu hemma, kärlek på henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0