här kommer era frågor och mina svar

okej då undra jag hur många tänder du har ? och ofta du rakar benen och mellan benen
svar: Har aldrig tänkt på det faktiskt men räknade och fick det till 14 nere och 14 uppe. Jag kan väll säga att jag rakar mina ben mycket mer nu på sommaren än på vintern eftersom man visar bena mer nu på sommaren men rakar dom när jag känner att jag behöver. Och mellan benen tänker jag bara säga att det är för privat, haha.


och om man inte vill? nää men när skall vi leka igen bebis? :)
svar: Vi får ta och leka snart babyfriend, jag skulle ju testa ta mig en springtur till dig någon dag så vi får se när det kommer. Vi får snacka så får vi bestämma en dag lilla du. :)


vad längtar du till mest just nu hanna ???? ? ??
svar: Just nu längtar jag mest till ÅHUS faktiskt! Finns så mycket man kommer på att man ska göra i sommar som man inte vet om man kommer hinna med men Åhus är bokad och klar så det är det jag längtar till mest just nu


GUD VA KUL HANNA SPRÅNGEN!
1. vad är ditt favorit godis??
2. varför gillar du potatissalad så mycket??
3. varför slutade du handboll, när du är lite bra i nåt?
4. du har alltid så fin hy!! HUR GÖR DU???
5. hur går det med alla killar du håller på me? :D
6. mer bilder på dig på din underbara blogg! så blir jag å killarna glad!!!! PUSSEN
svar:
1. CHOKLAD älska!
2. Ärligt så finns det inget bättre än potatissallad till grillat gott kött! Vet inte riktigt vad som får mig att älska det men det är ju så sjukt gottt!
3. Jag slutade för att få mer fritid, handbollen tog alldeles för mycket, 4 träningar i veckan och minst 2 matcher på helgen som du själv vet. Ville inte heller satsa på handboll så mycket som alla andra vill så därför slutade jag, och lycka till nu LAJNA på riks 4 håller tummarna för dig! :D
4. Jag gör faktiskt ingenting jag tvättar inte ens ansiktet, även om man borde göra det varje morgon och kväll. Förr använde jag alltid ansiktsmask och det kanske är en sak varför jag inte haft så mycket. Använder heller inte för mycket smink kanske ligger något i det med. :)
5. Haha, jo du jag är singel och håller inte på med någon just nu. :)
6. Du är för gullig lina! :D PUSSEN


hur går det med killarna? ;)
svar: Jag är singel och håller inte på med någon just nu. :)


har du någon gång smakat på hundmat? och tyckte du om det om det va så? hehe
svar: Haha nej nej aldrig smakat på hundmat i hela mitt liv, tycker du jag borde göra det? haha nej usch!


ska inte du sommarjobba? :p
svar: Jo det ska jag, börjar på måndag och jobbar 5 veckor framåt, ska bli skojj! :)


vad tränar du nu när du har slutat i handboll och tänker du mycke på vad ud äter?
svar: Jag springer, gymmar och kör lite friskis & svettis, alltså gympa. Nu på sommaren lär det mest bli springning, något jag älskar! Jag har mina veckor där jag tänker på allt jag äter men det orkar man inte hela tiden och då lever jag livet och mölar i mig godis. Man lever bara en gång som sagt!


1) vilka bloggar läser du? vilken gillar du mest? ( förutom storbloggarna )
2) Nämn en person du känner som du skulle vilja byta utseende med

svar:
1. Dessa bloggar läser jag dagligen
http://linabarksten.blogg.se/ - Lina Barksten
http://juliiahansson.blogg.se/ - Julia Hansson
http://halvarsviktoria.blogg.se/ - Viktoria Halvars
http://lovisaelviras.blogg.se/ - Lovisa Gottlander
http://brunettaugust.blogg.se/ - August Burstedt
http://justlikeus.blogg.se/ - Fanny och Vanessa

2. Oj finns många fina personer i världen men en person som jag ser upp till som är hur vacker som helst är Jessica Alba.


Om du fick göra precis vad du ville över en dag vad skulle det ha varit? (ja alltså, magiska krafter, bli osynlig etc) (:
svar: Oj kunna flyga tror jag, tror det är en underbar känsla att kunna flyga högt överallt.


1. jag har hört att du är homosexuell, stämmer det?
2. Vill du ha sex med mig?
3. Kör du analt?
4. Om inte, kan du tänka dig prova?

Adda min msn:
[email protected]

svar:
1. Nej jag är inte homosexuell.
2. Nej.
3. Nej.
4. Nej.


använder du något speciellt för att bli så brun?
svar: Gör inget speciellt när jag går ut och solar men jag har använt en kräm två gånger och det har hjälpt till att bli lite brunare men det går bort så fort.


på g med nån kille :D?

svar: Nej det är jag icke, är singel som är skrivet innan. :)


är de någon kille du gillar just nu?

svar: Har många goa killkompisar men ingen jag träffar på det viset.


e du homo? ser så ut

svar: Nej jag är inte homosexuell. Och jag kan ju bara gissa vem som kommenterat detta. ;)


Hur lång snopp tror du jag har??
svar: Det har jag inte den vildaste aning om, vill inte gissa heller.


Hur många läsare har du?:)
Bra blogg

svar: Jag har inte alls många men som mest 99 unika läsare och 232 sidvisningar som mest. Taack Emma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0