händelserik dag?

Nej idag har det inte hänt mycket, tog mig en cykeltur i morse klockan 10:00 till miss Hellberg som sedan drog vidare till Friskis och Svettis och körde gym med Läckan. Stack hem till Hellberg och gjorde goo pastasallad och tyvärr kolakakor, typiskt oss att baka elle laga mat! Cyklade självklart hem sen och åh va jag aldrig mer kommer göra om det, väldans vad det skulle vara jobbigare än åt det andra hållet då! Var ju helt svettig när man kom innanför dörren, aa det va ett träningspass som kallas duga!

Nu sitter jag här i min säng och fixar ihop en spotify lista för fredag då jag hoppas på en RIKTIGT galen kväll! SOMMARLOV på fredag efter 10? 11? wihoo, längtar så jag dör! Nu måste jag städa så jag slipper det imorgon och kan träna, plugga och sy min kjol kanske? Sista provet nu innan lovet är på onsdag då sista matte provet är eftersom jag vill ha bättre betyg så får se hur det går, matte är lite av ett favorit ämne för mig så får kämpa in i det sista. Fortsätt kvällen och be till Gud om fint väder på fredag, vem vet det kanske blir som idag bara ändras om?!

Haha den var god även hur den än ser ut!

Dagens längre ner -
Byxorna är avklippta mjukisbyxor hur enkelt och gött att använda som helst.





Kommentarer
Postat av: LINAAAA :D

längtar som bara den! :D SNYGGING!

2010-06-07 @ 21:55:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0