go morrn

Ja nu har även jag vaknat efter att ha sovit ut efter en go och lång kväll med hellbergaren, tummen upp för min going! Möla massa choklad och sjöng schlager och ja jag förlora stort. Smaka den nya Polka marabou och självklart käka vi Apelsinkrokant, eller hur det nu stavas, jätte go var Polka i alla fall värd att testa! 

Vart tog det fina vädret vägen? Aja inget bad för mig idag då, vad händer nu då? jo får dra på mig kläder och åka någonstans. Ha en härlig söndag allihopa för imorgon är vi lediga! 

detta är inte din choklad bigE (syster min) har köpt den alldeles själv förstår du.

 

Kommentarer
Postat av: BigSis

Ar det min choklad? XD

2010-06-14 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0