en dag hos jennipenni

Idag var jag för första gången hemma hos min beste jennipenni, Jennifer bodde så fint så och det var inte det ända bra även vädret var på topp! Vi tog oss en cykeltur till havet där vi doppa oss en gång i alla fall. Vi laga mat, kolla gamla skolkataloger haha och kolla film. Jag har även lånat TUSEN tals filmer nu känns det som så om regnet vill hälsa på så sätter jag på lite film istället eller så kanske jag helt enkelt bara vill mysa någon dag till någon film, bra tips för en kall sommarkväll, sätt på en film!

Jo jo jo jag ska träna men jag är ju förkyld och är yr och då är det inte kul att ta sig en springtur så kör lite styrka idag hade jag tänkt + en massa städ i mitt rum! åh vill gråta en skvätt för jag orkar ingentingen nu för tiden aja hur som helst så ska jag försöka fixa en frågestund senare och hoppas på att få några frågor eller snälla kommentarer, puss på er alla för nu har sommaren börjat!








Kommentarer
Postat av: Anonym

vad brun jennifer är på den översta bilden!

2010-06-15 @ 20:47:15
Postat av: LINA :D

mysigt det låter :D:D

2010-06-15 @ 21:22:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0