DOMARE

Tagit mig en jäkligt efterlängtad dusch. Jo för idag har jag dömt Junicupen och det har varit jätte skojj verkligen men är något slut nu, det känns lite när man inte brukar träna och nu ska man springa framåt och tillbaka och joo man får allt springa en del, blev en hel del spurter. Nu ska jag ta och käka lite mat och sedan sätta på en film och käka massa godis, FREDAGS MYS! Plus att det åskade förut och vad passar inte bättre då än att sätta på en film och krypa under täcket. Tänkte att det var längesen med en dagens så det blir en sådan idag nedanför. Kolla in lite då och då så kanske jag lägger upp lite saker. Har funderat länge på frågestunden men tror jag tar den i slutet av veckan, alltså söndag kväll kanske eller något sånt så kika in lite då och då, ha en mysig fredag!

Ska döma hela helgen så blir inte mycket updatering på dagarna utan senare på kvällarna. Och jag tror jag ska lägga mig tidigare ikväll eftersom jag vaknade 08.20 idag istället för 07.30 och vi skulle samlas 08.45 så tummen ner för mig! Får sluta med sena nätter vid datorn men det är svårt, hehe.

Dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0