DISS

Jag älskar H&M MEN detta blir en diss för alla som inte fått sin beställning, inklusive mina två väninnor som beställt svin snygga skor ifrån H&M för hur längesen som helst, fick sin beställning i början av maj tror jag men fick då inte med skorna! Ena väninnan ringde då H&M igår och fråga när dom kommer eftersom man planerat att få dom nu för ett långt tag sen, då säger H&M att det ska ta ännu längre tid och att dom är ledsna men NEJ fyfan va dåligt! Då kunde dom åtminstonde skrivit ett brev om det istället för att man går och väntar. DISSAR detta!

Och måste även dissa lite smått en hårfärg som min syster köpte. Egentligen inte en så stor grej kan jag tycka men ändå dåligt, det var det att hon köpte en färg efter både baksidan och bilden på förpackningen, självklart gör man det när man ska färga håret själv. När hon kommer hem och ska öppna förpackningen ramla en förpackning av och bakom det så är en annan förpackning som inte ser likadan ut. Först såg den ut ungefär som på bilden längre ner med Pernilla Wahlgren men sen andra förpackningen var en annan hårmodell. Visst det var ju inte jätte stor skillnad på hårfärgen i sig men färgen på bilderna var faktiskt olika nyanser/färger, dåligt att luras inom handel faktiskt men smart utav dom kanske? kanske inte? dom förlorar efter ett tag.

Aja hur som helst var det bara detta jag ville dissa lite smått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0