åhhh men åhhh

Ja idag var ju mitt viktiga prov i matte och jaa vad händer då? hanna lilla försover sig, typsikt mig med att försova mig och jag vakna till och trodde jag smsa med någon och kolla klockan och det stog 08:30! Trodde jag skulle dööö! Drog på mig några kläder och stack till skolan, hann inte ens med frukosten och självklart kommer jag in i klassrummet och sätter mig ner och kollar på provet och det är SVIN svårt! Min hjärna exploderade verkligen, aja bara att vänta på resultatet nu då.

Dagen ska fortsätta med att träna om 5 timmar ungefär med Hellberg och innan det får jag väll slappa och försöka bli lite proffs på blogg tänkte jag mig, hur det nu ska gå får vi se. Imorgon är det sista skoldagen innan skolavslutningen och då ska vi hela Agneberg köra någon idrotts grej och självklart ställer man upp för klassen och ska köra staffet! Kul det kommer bli för alla andra och se när jag gör bort mig, jojo jätte skojj! Ha en fortsatt go dag, trots vädret pusss.

I måndags hade jag och hellberg lite skojj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0