this is why i'm lovin it

Upp och jobba 07.00 - 16.00 är livet just nu. Stå och tjäna pengar för att bli brun kan man säga så? nej jag jobbar allt stenhårt men är alltid skojj med massa saker att göra. Han som lär mig allt är hur skön som helst och är nog en del av att det är skojj att jobba med det jag gör. Men nog om prat om sommarjobbet nu, även om det är det enda jag gör nu förtiden.

Ska åka upp om en stund till gamla träningshallen för att kolla en träningsmatch sedan drar jag och Hellberg och tränar, gu så gott! Sen kanske jag skriver lite senare ikväll får se för jag kanske ska på nattsudd, får se om det ens är något men men ha det gött så länge!

Dagens smoking hot outfit


Skönheten bara att älska!

Kommentarer
Postat av: brunettaugust <3

fan vilken cool tjej du är

2010-07-03 @ 00:03:01
URL: http://brunettaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0