smoking hot

Idag är det inte lite varmt, skojj att jobba ute IBLAND idag var det plågsamt. Kort och lätt idag har vi jobbat fint och bra utomhus, sen i slutet förlorade jag tyvärr över Kevin när vi körde inte nudda golv, lite skojj faktiskt. Klockan 19.00 blir det varm friskis och svettis för min del och det är bara att vila fram tills dess. Jag vet jag är för usel på att uppdatera nu och det är inte mycket intressant kanske som står i mina "underbara" inlägg men jag gör det jag kan, skriva om mina dagar helt enkelt. Ha en underbar fortsatt hot day!

Saknar lite smått handbollen nu när det var partille cup förra veckan men är ändå nöjd över att jag valde att sluta! Men saknar mina lagisar. Bilden är ifrån Prag 09, goa tider.


Kommentarer
Postat av: elin

Hur får du håret så lockigt? Har sett bilder på dig och undrar om du använder trippeltång? Svara snälla ! Kram.

2010-07-12 @ 18:10:10
Postat av: :)

varför slutade du handbollen? du va väll ganska bra ? puss

2010-07-14 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0