najs


Ett tips eller råd, köp dessa haremsbyxor hur underbart sköna som helst! Billiga och sköna på h&m, snygga är dom självklart också. Vet inte om jag är färgblind eller om det är datorn som har dålig bild men jag har ingen som helst aning om vad det är för färg på byxorna men gråa och beiga gillar jag bäst. Finns även i andra affärer som är mönstrade, ett par tycker jag är sjukt snygga men hitta tyvärr ingen bild på dom men ett tips är dessa byxor i alla fall.

Hur som helst ska jag göra lite mat för imorgon till jobbet hade jag tänkt mig men kommer inte ifrån datorn, det är inte ofta jag sitter här nu för tiden så. Jobbet börjar gå snabbare och snabbare, idag tog jag även mig en lite konstigt springtur om man kan kalla det för det, idag på lunchen. Man blev pigg och det kändes bra att få röra på sig lite i alla fall för när man slutar jobbet då är man helst slut så då orkar man egentligen ingenting. Men jag tog en sväng till Vicki där Hanna och Lina också var med, trevligt att få snacka lite med goa vänner. Men jag får väll ta och säga godnatt på er och sovgott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MYSIGT ATT TRÄFFA HANNY IGEN <3

2010-07-14 @ 21:11:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0