åhja goo dag

Sitter just nu och kollar på filmen Alice i underlandet med syster min som jag knappt har fått träffa sen i lördags för att vi jobbar typ skift eller hur man säger. Dagen har gått snabbt efter att ha jobbat i stekhetta solen, sen blev det några dopp i havet med goingar. Vi träffade riktigt goa stockholmare som bjöd oss på redbull och goa skratt, i alla fall för mig med dålig humor. Paddla kanot var väll kul också ? stockholmarna hade med sig allt, även dj båset bak på redbull bilen. Men första jobbar veckan är över nu så det är bara att fortsätta på brännan i 4 veckor till och snart ÅHUS för tusan! Men ska fortsätta med filmen, imorgon gratis jobba på cross vm och sen blir det cross vm at the night tror jag. Go natt på er! köss

Jag och goe Lina på bilden längst upp med lovely redbulls. Bilden längst ner syns det inte men det är en nyckelpiga som är svart med röda prickar istället för röd med svarta prickar, lite coolt faktiskt haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0