åh mitt huvud

Är något sleten och gött trött på att jobba. Tog mig svängen om mormor där jag skulle träffa mina små kusiner som är på besök hade jag planerat men icke var dom hemma, fast det kan jag förstå när det är så härligt väder ute.

Snart blir det mat sen får man börja packa tror jag, kanske klämmer in någon snabb träning får se. Ville bara uppdatera bloggen lite så här var det inlägget mer orkar jag inte nu. Men en sak som jag verkligen vill säga är LYCKA TILL till alla som spelar Åhus nu dom dagarna vi inte är nere, för när vi är nere ja då ska det banemej inte sitta still. Ha en bra fortsatt dag pusss hej!

Random bild, cool gubbe det där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0