you make it happend

Började dagen med en springtur i stekheta solen och äntligen är det vackra vädret även i våran stad. Har solat och nu ska jag börja med min GOA, MAKALÖSA garderob åh fy vad jag längtar tills jag får klart med skiten. Får knappt ut lådorna längre, då är det dåligt.

Igår kväll hade jag, Hellberg och Jennifer tacokväll och det var allt mysigt som vanligt med oss tre. Imorgon ska vi åka tidigt till Göteborg. Det är såklart Rix fm i Göteborg så det ska man kolla på. Men vi ska övernatta i Göteborg så det blir verkligen en hel dag i Göteborg, mysigt!

Nu får jag väll börja med garderoben dårå, ha en varm dag!
Bjuder på en outfit idag, bikini och en slapp tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0