tjejkväll på tjejkväll

Igår kväll blev det tacokväll med tjejorna som fortfarande går i handboll då får man säga förutom jag och hellberg då, men vi får passa in ändå. Det var mysigt, lite taco, liten tur till båt vm och sen en skräckis "The eye", mycket bra film.

Sitter just nu hos Hellberg, inget ovanligt vill säga, vi ska gör iordning oss och sedan sticka ut till tjejorna som bor vid havet? kan man säga så? jag säger så i alla fall. Det blir mat hos Jennifer, tror dock inte att hon är kocken för då blir jag förvånad nej då hon är allt duktig den goingen. Sedan ska vi nog ta oss till något roligt ställe och ha skoj. Tror det kommer bli en go kväll.

Imorgon sticker jag och familjen till Stockholm för att aa ingen aning, shoppa, ta det lugnt och umgås med familjen. Ni får ha det så bra så får vi se när jag uppdaterar nästa gång och då kanske med lite bilder. Ha det så himlans bra så hörs vi! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0