party humöret dog

Jag har ju varit ute och sprungit innan frukosten nu i några dagar men idag är jag helt nere. Detta kanske inte är något att vara ledsen över men blir banemej nere, min dator åkte vi in på lagning med igår och den kan vara helt död och min söndriga mobil gick inte på någon garanti eller försäkring så det skulle kosta som en ny att laga, så sinnes onödigt! Så jag lär ju få jobba ihjäl mig ett tag om jag vill ha allt som jag vill ha, ny dator, ny mobil, ny säng och åhhh massa annat nu i höst! Så idag får vi se hur mycket jag gör. Aa usch ha en go dag nu är det snart SKOLA!

TRÖTT

Kommentarer
Postat av: lina :)

ååååååååååååh stackars lilla hanna :(! tur att du e så söt iaf! puss saknar dig!

2010-08-17 @ 16:58:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0