lyckad tjejkväll

Igår åkte vi till Jennifer i högklackat! Fattar inte ens att jag kunde ta på mig dom men det gick allt en bit till bussen, jag går skapligt bra. Blev barfota från bussen till Jennifer i alla fall. Hur som helst blev kvällen riktigt lyckad tycker jag, mysigt var det. Vi käkade go mat gjord utav Jennifer, lekte en rolig lek och hade helt enkelt svin skoj. Sedan tog vi bussen in till staden där vi sedan åkte ut till Herrestad, där hade ett gäng det väldigt mysigt dock kom vi sent så det blev inte länge där utan in till staden igen.

Men nu får jag packa för ikväll bär det av till Stockholm, fast först en sväng till kussarna så det blir en lång resa. Ha det så himlans härligt här i staden!

Uddevalla

Stockholm



Mer bilder hoppas jag på att få kunna lägga in senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0