frisk på en natt!

Klarat av en hel dag tillsammans med mina härliga vänner Hellberg, Jennifer och Lina. Inte mycket solning för mig idag men mycket go mat blev det, eftersom kockarna stog i köket ni kan ju gissa vilka dom var! Kollade även på "Instängda 2" jag och Hellberg, bra film även 1:an får tummen upp!

Imorgon bär det av till Göteborg, shopping, systrar och bio! Mer uppdatering kommer på torsdag eftersom jag ska sova hos min äldsta syster onsdag till torsdag, ska bli riktigt mysigt.

Ni har självklart sett min nya design, gjord av syster min. Blir nog denna en stund nu sen kommer en nyare design senare av sommaren hoppas jag på. Sovgott nu!

Frisk tjej? Nje va...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0